quarta-feira, 18 de julho de 2012

Versatile Blogger Award

Hello everyone!!

I'm so happy and flabergasted for winning my very first blogger award: Versatile Blogger award given to me by Polish and Such :D!! I actually won it in May... but life at university was pretty intense back then and only now i have the time to do it :) THANK YOU all who remembers me and check my blog, you are what makes me go on! :D

Estou tão feliz e estupefacta por ganhar o meu primeiro prémio do blogger: Versatile Blogger Award, dado pela Polish and Such D!!! Na verdade ganhei este prémio em Maio... mas a vida ocupada da universidade não me permitiu escrever este post até agora :) OBRIGADA a todos os que cá voltam e se lembram de mim, vocês são o que me faz continuar! :D

So... this award comes with the following rules:
1. Nominate 12 fellow bloggers that are relatively new to blogging
2. Let them know you have nominated them
3. Share 7 random facts about yourself
4. Thank the blogger(s) who nominated by linking to their blog
5. Add the Versatile Blogger Award to your post

Bom.. este prémio trás as seguintes regras associadas:
1. Nomear 12 colegas blogueiras que são relativamente novas a blogar
2. Deixá-las saber que eu as nomeei
3. Partilhar 7 factos aleatórios sobre mim
4. Agradecer à blogger que me nomeou colocando o link dela no meu blog
5. Adiciona o prémio Versatile Blogger Award no meu post

Humm... 7 random facts... lol
I love the smell after it rains
I love shopping
I have two 3 month cats, Jumpy and Branquinha
I study Biotechnology (master degree)
I love laughing and talking (yes, that is why all my posts have a lot of smiles lol)
I don't like dumb people
I am from a small Atlantic island called Madeira island :)

Humm... 7 factos aleatórios... lol
Adoro o cheiro depois da chuva
Adoro fazer compras
Tenho dois gatinhos de 3 meses, o Jumpy e a Branquinha
Estudo Biotecnologia (mestrado)
Adoro rir e falar (sim, este é o motivo de todos os meus posts terem muitos sorrisos lol)
Não gosto de pessoas burras
Sou de uma pequena ilha do Atlântico - ilha da Madeira :)


And now my twelve fellow bloggers choices, in no particular order :)

E agora as minhas 12 colegas blogueiras escolhidas, em nenhuma ordem particular :)


I am really honored for this award :)***

Eu estou verdadeiramente honrada com este prémio :)***

Cristina Santos**

3 comentários:

  1. Thank you very much for this award!!!
    Your nail art is very beautiful!! :)

    ResponderEliminar
  2. Parabéns pelo teu prémio... UAU

    Bjs
    Luísa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários