quarta-feira, 19 de junho de 2013

Kiko 336 Blu Electrico & Pretty & Polished Jawbreaker

Hola chicasss! :)

How are you? Looking forward for the weekend like me? hehehe :p If you remember, in September I used Pretty & Polished Jawbreaker from my friend Miminhos. I was lemming it last year, loved it in person and kept lemming it after returning that bottle to her rightful owner lol. But finally I'm happy to OWN a Jawbreaker bottle just for me own pleasure! lool This was made possible through Kim (she can be nice when she wants to..) who knew my wishes and gifted it to me! *.*

Como estão? Desejosas do fim de semana como eu? heheh :p Se se recordam, em Setembro usei o verniz Pretty & Polished Jawbreaker da minha amiga Miminhos. Desejei este verniz quase o ano inteiro, amei quando o usei e voltei a desejar quando devolvi o frasco à respectiva proprietária lol. Mas estou muuuito feliz porque finalmente tenho o MEU próprio frasco para usar e desfrutar! Tudo isto graças à lady Kim (que quando quer é uma fofa..!) que conhecia o meu desejo e ofereceu-mo!! *.*
So, I was feeling the need to use a white glitter polish the last days and Jawbreaker was the choice. But I was also feeling the need (don't ask me about my needs please lol) to use blue, a vibrant blue! And here comes the stunning Kiko 336 Blu Electrico! I don't know why I never got it earlier because it's a stunning shade! Love it! No need to get into details about Kiko's awesome formula and application hehe.

Bom... estive com desejos de usar verniz branco com glitters nos últimos dias e sabia que o Jawbreaker era a escolha acertada. Mas também queria usar algo azul (não me questionem sobre estas necessidades... lol), mas não um azul qualquer e sim um vibrante! Claro que considerei imediatamente o Kiko 336 Blu Electrico :p Não sei porque não o comprei antes, porque efectivamente é uma cor formidável! Adoro-o! Não vou entrar em detalhes sobre a formula da Kiko porque realmente é maravilhosa né? :p
It's funny to compare my actual nail length to the one in September lol. That was the month when I decided to invest in real good strengtheners and won't regret it! :) I loved this combo very much, did you too? Kisses :)

É engraçado comparar o comprimento actual das minhas unhas com as de Setembro lol. Foi naquele mês que decidi investir em excelentes fortalecedores e nunca me arrependi! :) Amei esta combinação! Vocês também? Beijinhos :)

Cristina Santos*** 

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários