domingo, 21 de dezembro de 2014

Sunday Stamping Challenge: Merry Christmas 2014

Hi sweeties! :)

Happy Sunday! :) This weeks AIS challenge is of course, all about Christmas manicures. I'm excited to see lots and lots of awesome creative nail arts through the day :D As for me, I had to use my new winstonia Merry X'mas plate because if not now, then only next year and I can't wait that long! haha

Bom Domingo para todos! :) Como não podia deixar de ser, o tema desta semana do grupo AIS é Natal. Estou bastante curiosa para ver nail arts criativas e espectaculares ao longo do dia no grupo ;) Quanto a mim, tinha mesmo de usar a minha nova placa winstonia Merry X'mas porque além de linda, se não fosse agora, só para o ano - e isso eu não quero :p
I created this sort of winter festive nail art. It may be too much information, but I still love it very much! :) I did a blue gradient base using Mollon Bamboo Extract Blue Candy, China Glaze Man Hunt and OPI Russian Navy polishes; then topped everything with a coat of Penélope Luz Wedding Dress to sort of mimic falling snow :p All the image designs belong to the same winstonia plate; the house and snow men are stamping decals.

Criei uma espécie de paisagem de inverno festiva. Talvez tenha informação a mais, mas gostei na mesma! :) O fundo é um gradiente azul feito com os vernizes Mollon Bamboo Extract Blue Candy, China Glaze Man Hunt e OPI Russian Navy, coberto com uma camada do verniz Penélope Luz Wedding Dress cujo propósito é imitar neve a cair :p Todos os desenhos pertencem à placa winstonia referida acima, mas a casa e o boneco de neve são adesivos de carimbo :)
Again, love it! How about you? I have to repeat this gradient because it was amazing! Kisses,

Mais uma vez, adoroo!! E vocês? Tenho que repetir o gradiente no futuro porque achei-o espectacular! Beijinhos,

Cristina Santos***

Sem comentários:

Enviar um comentário

Ladies, feel free to leave a comment whether good or not, i appreciate it.
I will answer comments here in the post :p

Chicas, por favor estejam a vontade de deixar um comentário, quer seja bom ou mau, a vossa opinião é muito importante para mim!
Vou responder aos comentários no próprio post :p

Disqus Comentários